طراحی سایت فروشگاهی لوازم خانگی حرفه ای ، سئو با تعرفه مناسب

سفارش طراحی سایت فروشگاهی لوازم خانگی و یا تاسیس فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی حرفه ای شما به همراه سئو با بهترین قیمت در سامانه طراحی وب1.

اگر فروشگاه لوازم خانگی دارید و قصد فروش محصولاتتون به صورت آنلاین دارید، راهکار راه اندازی فروشگاهی اینترنتی برای فروش محصولاتتون می باشد.

یک فروشگاه لوازم خانگی شامل گستره متنوعی از برند و همینطور محصولات می شود ، بنابراین اینکه فروشگاه شما بتواند هر نوع متغیری را پشتیبانی کند

و رابط کاربری جذاب و دسترسی سریعی به محصولات و سبد خرید داشته باشد ، از جمله اصولی است که یک طراح در هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی لازم است رعایت کند.

طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی حرفه ای Home Appliances

یکی از سرویس های طراحی قابل ارائه در وب1 ، سرویس طراحی سایت فروشگاهی لوازم خانگی به صورت اختصاصی ضمن رعایت قوائد کد نویسی منظم و پرهیز از  کداسپاگتی هست.

ویژگی هایی که فروشگاه شما نیاز است در برگیرد ارائه اطلاعات دقیق و کامل درباره هر محصول، از جمله تصاویر واضح ، مشخصات فنی، ویژگی‌ها، قیمت و نظرات مشتریان است،

همچنین نمایش محصولات مرتبط ، نمایش اطلاعات اصلی محصول شامل عنوان ، تصویر محصول ، قیمت ، امتیاز و کلید افزودن به سبد بدون نیاز به ورود به صفحه محصول (نمایش سریع) ،

که در هنگام طراحی باید المان های مرتبط با ویژگی های بالا ، توسط طراح در بخش کاربری و مدیریتی به صورت کامل و حرفه ای پیاده شود.

بنابراین در این حال بر خلاف موارد زیر فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شما از پایه چه در قسمت بک اند و چه فرانت اند به شکلی اختصاصی و حرفه ای و کامل طراحی خواهد شد.

این نوع از طراحی از لحاظ هزینه و زمان ، هزینه بر ترین و بیشترین مدت زمان در بین سایر روش های طراحی را شامل می شود.

طراحی فروشگاه لوازم خانگی اختصاصی و حرفه ای با وردپرس پلتفرم ووکامرس

در این نوع از پروژه نیاز به طراحی قسمت بک اند و مدیریتی پروژه نیست و پلتفرم وب سایت فروشگاه لوازم خانگی شما از قبل آمادست.

استفاده از وردپرس و پلتفرم ووکامرس به عنوان سیستم مدیریت فروشگاه علاوه بر کاهش هزینه های طراحی سایت فروشگاهی شما توسط وب1، به کاهش زمان کدنویسی فروشگاه شما به کمتر از سه هفته نیز منجر خواهد شد.

طراحی و یا راه اندازی و ساخت فروشگاه لوازم خانگی حرفه ای با تعرفه ارزان

به طور کلی از اصلی ترین سیاست های وب 1 ایجاد فضای دوستی و رفاقت با همراهان و کسب و کارها ، ارائه خدمات طراحی وب سایت و فروشگاه با تعرفه ها و قیمت های رقابتی و کسب رضایت کامل همراهان است.

در این راستا علاوه بر گارانتی کیفیت پروژه های طراحی ، وب 1 قیمت و تعرفه های طراحی فروشگاه آنلاین محصولات مد نظر شما رو هم گارانتی و سعی در ارائه تعرفه های رقابتی نسب به هر شرکت دیگری خواهد داشت.

تعرفه و قیمت طراحی و ساخت سایت فروشگاه لوازم خانگی

قیمت و هزینه طراحی و راه اندازی وبسایت فروشگاهی لوازم خانگی به ترتیب به سه نوع زیر تقسیم می شود.

تعرفه طراحی وب سایت فروشگاه به همراه کدنویسی قسمت بک اند پروژه

در این نوع پروژه طراحی ، انجام کدنویسی و طراحی کامل قسمت بک اند و فرانت اند فروشگاه شما از سوی تیم برنامه نویسی وب1

به صورت کامل و از صفر تا صد انجام می گردد ، به طور معمول زمان انجام این نوع پروژه از سوی تیم طراح بک اند و فرانت اند بین 25 الی 40 روز زمان خواهد برد.

تعرفه انجام سفارش کد نویسی وب سایت فروشگاهی لوازم خانگی از صفر تا صد به همراه قسمت بک اند با توجه به متغیرهای درخواستی مبلغی بین 25 الی 40 میلیون تومان خواهد بود.

تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی با استفاده از وردپرس و افزونه فروشگاهی ووکامرس

در این سرویس با توجه به فراهم بودم قسمت بک اند و استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس به همراه پلتفرم فروشگاهی ووکامرس هزینه های طراحی حدود 50 درصد کاهش خواهد یافت.

بنابر مطلب بالا ، قیمت طراحی سایت فروشگاهی لوازم خانگی با استفاده از وردپرس مبلغی حدود 10 الی 20 میلیون تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که راه اندازی فروشگاه بر پایه وردپرس و ووکامرس از نظر ویژگی و امکانات هیچ نکته منفی ای نسبت به طراحی بر پایه CMS اختصاصی نخواهد داشت.

قیمت راه اندازی سایت فروشگاهی لوازم خانگی با استفاده از طرح ها و یا پوسته ها و قالب های آماده

در این طرح ، با توجه به از پیش مهیا بودن پوسته و عدم نیاز به کدنویسی پوسته فروشگاهی وردپرس، هزینه های این مورد حذف و مبلغ راه اندازی فروشگاه شما ، بین 4 الی 6 میلیون تومان خواهد بود

برای ثبت سفارش راه اندازی فروشگاه لوازم خانگی با تعرفه ارزان به سامانه همراهی و ثبت سفارش وب1 مراجعه و یا پشتیبانان مجموعه در تماس باشید.

طراحی و ساخت فروشگاه آنلاین لوازم خانگی به همراه سئو حرفه ای و نمایش در صدر نتایج گوگل

تیم وب 1 در زمینه سئو سایت فروشگاهی با تجربه بالا و چندساله ، دانش روز و رضایت صد در صدی و وسواس بالا امکان همراهی فروشگاه لوازم خانگی شما جهت رسیدن به صدر صفحات و در زمان مشخص با توجه به نیاز شما لینک اول گوگل را دارد.

5/5 - (11 امتیاز)
, , , ,

دیدگاهت رو ارسال کن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *